Bugner dit klædeskab af tøj? Og vil du have hjælp til at minimere dit forbrug?

Så kan vi måske hjælpe hinanden.

Vil du have en mere bæredygtig garderobe?

Vi er i gang med næste års Affaldsmagasin Exit, og vi kunne godt bruge din hjælp. Årets tema er affaldsminimering, og vi skal kigge lidt på vores forbrug af tøj. Vi har fået Laura Lava til at medvirke. Som Laura selv skriver på sin hjemmeside: ”Laura Lava er outfitidéer, stylingtricks, modeforskningsformidling, trends & tendenser, forbrug og vedligeholdelse for alle, høje lave tykke og smalle. Her er mode inkluderende og tøj skal give hverdagsvelvære”. Eller sagt på en anden måde: du får helt nye outfits af det, som du allerede har i skabet.

Du kan læse mere om Laura Lava på hendes hjemmeside: lauralava.dk

Har du mod på en gratis styling fra Laura Lava?

Har du lyst til at få en gratis styling på en mere miljørigtig garderobe skal du:

• Bo i Randers Kommune
  • Have nok tøj i klædeskabet, så der er noget for Laura Lava at arbejde med
  • Være villig til at ’optræde’ i et husstandsomdelt magasin samt på kommunens hjemmeside.

Du vil udover Laura Lava få besøg af en journalist og en fotograf, så du skal være okay med at ’være model’ på de outfits Laura sætter sammen af tøjet i dit klædeskab.

Hvis det har fanget din interesse så send en mail til affald@randers.dk, hvor du kort beskriver, hvorfor du har lyst til at være med og et par billeder af dit bugnende klædeskab.

Det vil være fedt, om du har lyst til at være med!