Idékatalog til sortering i køkkenet

Gør det nemmere at sortere dit køkkenaffald bedre.

Dette er tænkt som et inspirations- og idékatalog til dig, der gerne vil gøre det nemmere at sortere. Der kan sagtens være flere forhandlere end på vores liste og mange andre løsninger, end de viste.

Du kan måske også få nogle gode idéer til indendørs sorteringen af husholdningsaffald fra denne artikel på Bolius.dk

Alle professionelle formidlere og sælgere af køkkenaffaldsløsninger i Randers Kommune kan blive nævnt på denne hjemmeside:

Kontakt: Lone A. Topping på lat@randers.dk med oplysninger om følgende:

• Firmaets navn
  • Link til website, og gerne direkte til køkkenaffaldsløsninger
  • Telefonnummer
  • Kontaktperson

Ansvarsfraskrivelse

Randers Kommune gør opmærksom på, at du ikke har pligt til at anvende de ovennævnte affaldsløsninger. Henvisning til producenter er en valgfri service til borgere, der søger affaldsløsninger, der kan anvendes til husholdningsaffald. Informationer på dette website er hverken et tilbud eller en kontrakt.

Randers Kommune påtager sig intet ansvar for eventuelle tab eller skader, fejl og mangler ved produkter som følge af det publicerede materiale på dette website eller tredjemands brug heraf, hvad enten dette skyldes fejl eller uhensigtsmæssigheder i materialet eller andre årsager.

Randers Kommune bestræber sig på at sikre, at de informationer, der står på dette website, er korrekte. Men der gives ingen direkte eller indirekte garanti for informationernes korrekthed, og Randers Kommune påtager sig intet ansvar for fejl eller mangler på de tilbudte affaldsløsninger/varer.

Randers Kommune påtager sig heller intet ansvar for indholdet på eksterne hjemmesider, der linkes til fra denne hjemmeside. Eksterne links er en valgfri service til borgerne, hvorfor Randers Kommune ikke garanterer direkte eller indirekte for eksterne hjemmesiders indhold.