Sæt dig godt til rette i dit eget plastikaffald

Du kan nu få lavet smarte designerstole af den hårde plastik, du indsamler derhjemme.

Der sker en hel masse på plastikfronten i Randers Kommune. Nu produceres der ikke bare plastikpaller, men nu kan du også sidde i en lækker designer stol - endda af den hårde plast, du indsamler hjemme hos dig selv.

HOUE producerer allerede deres FALK-stole med genanvendt plast blandt andet fra husholdningerne her i kommunen. Den indsamlede plast bliver gjort klar til produktion hos Dansk Affaldsminimering i Langå og støbt til stole hos MV Plast i Randers. Udover, at det er et meget tydeligt eksempel på, hvordan plastaffald kan få ny værdi, er det også en drøngod historie at fortælle dine gæster, når de sætter sig i dine gamle kødbakker og yoghurtbægre.