DDH - Den Digitale Hotline

Har du brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger? Så ring til DDH, Den Digitale Hotline.

Du kan kontakte DDH på tlf. 7020 0000.

DDH's åbningstider:

  • Mandag-torsdag: 08.00-20.00
  • Fredag: 08.00-16.00
  • Søndag: 16.00-20.00

Den fælleskommunale hotline, DDH, kan vejlede i forbindelse med de digitale selvbetjeningsløsninger, kommunerne stiller til rådighed. Hotlinen kan hjælpe dig med at anmelde rotter, hvis du ikke er digital. Du kan få hjælp, hvis du ikke kan logge på selvbetjeningsløsningerne med dit MitID, eller hvis du har problemer med din digitale postkasse. Hotlinen hjælper også med generelle spørgsmål om fx pas, kørekort og folkeregister.

Hotlinen er bemandet med borgerservicemedarbejdere fra kommunerne i kommunesamarbejde, DDH.

Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.