Sådan - dit magasin om bæredygtighed og affaldsminimering

Der er gang i alle tangenter af bæredygtige tiltag i din kommune - både når det gælder vores natur og dyreliv, affaldsminimering, måden vi bor på og meget mere. Vi har samlet bare en lille smule af det nye magasin Sådan!

Fyld termokanden og smid dig i sofaen. Vi leverer et spændende magasin om alt det spændende, der er gang i - i din kommune.

Sidder du godt til rette? Det var godt, for der er masser af bæredygtigt læserguf i det nye Sådan 2024.

Du finder selvfølgelig stadig alle de gode råd og informationer om dit affald. Derudover har vi samlet en masse andre spændende historier og inspiration, der tager dig med på en tur rundt i de bæredygtige hjørner af Randers Kommune. For det er sådan vi gør det på de her kanter.

Sådan! 2024 bliver husstandsomdelt i uge 2. Hvis du har sagt Nej tak til reklamer og gratisaviser, kan vi ikke levere til dig. Du kan i stedet hente dit eksemplar på én af vores genbrugspladser, i vores Bæredygtighedshus No.17 i Slotsgade 4, på bibliotekerne samt i Borgerservice og kundecenteret i Udvikling, Miljø og Teknik.

Læs Sådan 2024 her!